Land Rover Defender 110 2.0 D240 110 HSE Grijs kenteken / Meridian / Panorama / Surround-View / AWD
€ 54.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 27-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Land Rover Defender 110 2.0 D240 110 HSE Grijs kenteken / Meridian / Panorama / Surround-View / AWD
€ 54.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 2.323 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
CO2-uitstoot: 199 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Indus Silver Metallic
Interieur - Ebony Black Generfd Leder
300KE - Achterbank deelbaar (60:40) verschuifbaar, rugleuning verstelbaar, doorlaadopening en middenarmsteun
047DB - Beglazing achter verduisterd
060AW - Dakreling Zwart
022GB - Ionisator voor de luchtreiniging
031SW - Lichtmetalen velgen 8x19 (6-dubbelspaaks, Gloss Black, Style 6010)
300NQ - Stoelbekleding/kussens: Leer generfd / Textielweefselstructuur (Ebony)
300WB - Stoelen voor mechan. verstelbaar en verwarmbaar (12-voudig)
028EM - Trekhaak (kogelkop afneembaar)
066AA - Keyless start
064BV - Koplampreiniging
064BR - Autom. koplamp niveauregeling
040AU - Start-/Stopsysteem
032DV - Stuurverwarming
064QA - LED koplampen
088IA - Autom. terrein response
031BS - Slimme achteruitkijkspiegel
064LC - Omgevings- en voetruimteverlichting
087AY - Connected Navi Pro
117AA - Lederen versnellingspookknop
183AB - Apple Carplay
183CB - Android Auto
027BY - 4 hoeken luchtvering
065AP - Cruisecontrol Actief, met Stop&Go functie
086DC - Verkeerstekenherkenning
086GM - Dodehoek herkenning
086KD - Automatische rem voor detectie van achteruitverkeer
218AA - Achterspoiler
109AA - AWD
017TE - Rijassistent pakket
025EZ - Spraak bedieningssysteem
025JB - DAB-ontvangst
041CZ - Schuif-/kanteldak elektr.
047DB - Privacybeglazing
080AN - Zwart dak
060AW - Dakreling
086GP - Surround View camera
189AG - 360 graden parkeerhulp en automatische rem
028MB - 19" Reserve wiel
031SW - 19" Newson Gloss Black velgen
022BS - 3-zone air conditioning
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!