Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.203 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 3.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.203 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Isselt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fluorweg 41 |
Postcode | 3812 RW |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4624495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisisselt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2007 - jan. 2008
Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden gecontroleerd bij de Stichting Nationale Autopas en staan garant voor de juiste kilometerstand.
Op al onze auto's geven wij standaard 3 maanden garantie op alle
draaiende delen van motor en de versnellingsbak.
Wij leveren uitsluitend auto's van dealerkwaliteit. Al onze auto's
zijn voorzien van een onderhoud historie...Inruil is mogelijk..een langere Garantieplan is bespreekbaar..Voor meer info 033 4624495.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.