Bouwjaar | 31-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.112 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.112 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pauw Auto's |
Contactpersoon | Cor Pauw |
Adres | Driemolensweg 13 |
Postcode | 4128 LS |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54676768 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pauwautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 168 x 152 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
PAUWAUTOS DRIEMOLENSWEG 13 4128LS LEXMOND (15MIN VAN AF UTRECHT)
pauwautos@ziggo.nl
www.pauwautos.nl
0654676768
onze openingstijden zijn
MAANDAG 10UUR-1700UUR
DINSDAG 10UUR-1700UUR
WOENSDAG 10UUR-1700UUR
DONDERDAG 10UUR-1700UUR
VRIJDAG 10UUR-1700UUR
ZATERDAG 10.30 uur -1400 uur
ZONDAG GESLOTEN
Voor al uw vragen of het of het bezichtigen van een Occasion graag van te voren bellen 0654676768.
Inruil van Auto mogelijk
Opbiedingen per mail of telefoon wordt niet op gereageerd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.