Bouwjaar | 22-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.027 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.027 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2008 - mei 2011
Referentienummer: 874
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
DDM Export B.V.
Oude Kerkstraat 8
4921XE MADE
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.RDW.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Delta | Schoonheid maakt het verschil
Lancia presenteert vol trots de nieuwe Delta. Nadat het merk jaren lang een kwijnend bestaan leed, is het nu terug met een geheel nieuw model. Net zo als de roemruchte Lancia's uit het verleden is de Delta een lust voor het oog. Dankzij Fiat-techniek is de Delta ook nog eens een moderne en betaalbare auto geworden. Maar wat biedt de Delta meer dan alleen een mooi gezichtje?
Als alleen het uiterlijk telt is de keuze snel gemaakt: een Lancia Delta graag. Matige afwerking en ergonomische onvolkomenheden worden goedgemaakt door prima rijeigenschappen.
Plus
- mooi!
- prima wegligging
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- wel mooier dan andere auto's, niet beter
- matige afwerkingskwaliteit
- mag stiller
Conclusie
Eigenlijk was het de bedoeling om een zeer radicale test van de Lancia Delta te maken. De kop zou luiden: wat is 'ie mooi he?. De rest van het artikel zou bestaan uit louter foto's zonder een woord tekst. Maar de eindredactie vond dat te ver gaan en keurde het plan af.
Maar achteraf bezien is het nog steeds geen gek idee: bij de Lancia Delta draait alles om uiterlijk en uitstraling. De auto is op geen enkel punt beter dan andere auto's, maar op bijna ieder punt wel mooier.
Bovendien: de Delta is zeker niet slechter dan andere auto's. De matige afwerking en kleine ergonomische foutjes wennen snel. Het genieten van de bijzondere vormgeving blijft. De wegligging is prima. De 1.4 liter T-Jet motor presteert prima. Maar bij de Lancia Delta is het toch vooral de schoonheid die het verschil maakt.