Bouwjaar | 10-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.713 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.713 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoTreffer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harselaarseweg 61 |
Postcode | 3771 MA |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14935290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Referentienummer: Auto Nummer: 67
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4520 x 1797 x 1497 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Delta | Schoonheid maakt het verschil
Lancia presenteert vol trots de nieuwe Delta. Nadat het merk jaren lang een kwijnend bestaan leed, is het nu terug met een geheel nieuw model. Net zo als de roemruchte Lancia's uit het verleden is de Delta een lust voor het oog. Dankzij Fiat-techniek is de Delta ook nog eens een moderne en betaalbare auto geworden. Maar wat biedt de Delta meer dan alleen een mooi gezichtje?
Als alleen het uiterlijk telt is de keuze snel gemaakt: een Lancia Delta graag. Matige afwerking en ergonomische onvolkomenheden worden goedgemaakt door prima rijeigenschappen.
Plus
- mooi!
- prima wegligging
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- wel mooier dan andere auto's, niet beter
- matige afwerkingskwaliteit
- mag stiller
Conclusie
Eigenlijk was het de bedoeling om een zeer radicale test van de Lancia Delta te maken. De kop zou luiden: wat is 'ie mooi he?. De rest van het artikel zou bestaan uit louter foto's zonder een woord tekst. Maar de eindredactie vond dat te ver gaan en keurde het plan af.
Maar achteraf bezien is het nog steeds geen gek idee: bij de Lancia Delta draait alles om uiterlijk en uitstraling. De auto is op geen enkel punt beter dan andere auto's, maar op bijna ieder punt wel mooier.
Bovendien: de Delta is zeker niet slechter dan andere auto's. De matige afwerking en kleine ergonomische foutjes wennen snel. Het genieten van de bijzondere vormgeving blijft. De wegligging is prima. De 1.4 liter T-Jet motor presteert prima. Maar bij de Lancia Delta is het toch vooral de schoonheid die het verschil maakt.