Bouwjaar | 29-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.815 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 17.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.815 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto op Afspraak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwbaan 1 |
Postcode | 2352 CZ |
Plaats | Leiderdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23591935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-op-afspraak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 77 kW (105 PK)
Vermogen elektromotor(en): 59 kW (80 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 42 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 1,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.3 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,190476190476 kWh/100km
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Op Zaterdag SOMS eerder GESLOTEN altijd even bellen
Door onze grote voorraad zijn we via mail en whatss app zeer slecht bereikbaar bij vragen of interesse BELLEN AUB!!!
VIA MARKTPLAATS CHAT WORDT NIET GEREAGEERD ( Niet omdat we niet willen maar omdat het gewoon niet haalbaar is gezien de gemiddeld 500 berichten die we er op krijgen is het niet mogelijk te filteren en te antwoorden voor vragen gelieve te bellen )
PROEFRIJDEN op AFSPRAAK!!!!
Inruil en Financiering Mogelijk!!!!
Bel voor meer informatie 06 23 59 19 35
www.auto-op-afspraak.nl
www.autoopafspraak.nl
Auto op Afspraak
Touwbaan 1
2352cz Leiderdorp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia XCeed | Bovengemiddelde middenklasser
De Ceed is de middenklasser van Kia. Om een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken, is de Ceed verkrijgbaar in verschillende gedaanten. Er is een standaard htachback (Ceed), een stationcar (ProCeed) en een crossover. Die laatste, de "XCeed", is de meest populaire dankzij de hoge bouw en stoere uitstraling. Net als de andere varianten van de Ceed is ook de XCeed aangepast voor modeljaar 2023.
De Kia XCeed is vanaf modeljaar 2023 biedt een luxe GR-Line versie en vernieuwd uiterlijk. De 1.5 T-GDi is vlot en zuinig, maar inmiddels zijn elektrische auto's voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- prima rijeigenschappen
- uiterst luxueuze GT-PlusLine
- slimme combinatie van hatchback en SUV
Min
- puur conventionele aandrijving zorgt voor hoge aanschaf- en gebruikskosten
Conclusie
Na de Kia Ceed en ProCeed heeft nu ook de XCeed een verjongingskuur ondergaan voor modeljaar 2023. Het uiterlijk is iets aangepast om beter bij de nieuwe huisstijl te passen. De GT-Line zorgt voor de sportieve uitstraling waar het de XCeed tot nu toe aan ontbrak. De uitrusting van de GT-PlusLine is zelfs die van een hogere klasse.
De nieuwe 1.5 T-GDi motor zorgt voor betere prestaties in combinatie met een lager verbruik. Door te kiezen voor conventionele techniek zijn de aanschaf- en gebruikskosten echter relatief hoog (hybride en elektrisch zijn voordeliger in aanschaf en gebruik).
Alle sterke punten van de XCeed zijn gebleven: de combinatie van een hoge bouw en een geavanceerd onderstel zorgt voor de nodige ruimte in combinatie met extra bodemvrijheid en prima rijeigenschappen.