Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 14.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mulder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuyerhuislaan 15 |
Postcode | 8024 PC |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4533897 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2017 - mei 2018
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Pakket 0 € 0,-
o Geldige Apk
o 10 liter brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 1 € 695,-
o Nieuwe Apk
o Kleine onderhoudsbeurt
o 6 maand volledige garantie op de complete auto
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 2 € 995,-
o Nieuwe Apk
o Beurt volgens onderhoudsschema
o 12 maanden BOVAG garantie
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geïnteresseerd in een van onze occasions bent u uiteraard van harte welkom.
Wij waarderen het wanneer u een afspraak maakt voor de bezichtigingen.
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Mulder
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
U bent ook van harte welkom voor alle reparaties en het onderhoud aan uw auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.