Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Henk Jonker B.V. |
Contactpersoon | Henk Jonker |
Adres | De Huisweid 1-3 |
Postcode | 1749 EL |
Plaats | Warmenhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 393556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragehenkjonker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.085 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.110 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Vakgarage Garantie: 6 maanden volledige garantie en 1 jaar wettelijk garantie. ook 12 maanden BOVAG Garantie is mogelijk, vraag naar de voorwaarde.
Dit afleverpakket bevat: Vakgarant (6 maanden)
Zeer nette en compleet uitgevoerde Kia Stonic 1.0 T-GDi ComfortPlusLine Navigator afkomstig van de 2e eigenaar met slechts 76.000km! Tevens zijn alle boekjes met ook de volledige onderhoudshistorie en beide sleutels aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Rijklaar maken van een occasion bij Vakgarage Henk Jonker bestaat uit: Een onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, het tijdig vernieuwen van distributiesnaar (binnen 20.000 km), nieuwe APK, standaard 6 maanden VOLLEDIGE GARANTIE, 1 jaar wettelijke garantie, juiste NAP, volle brandstoftank, interieur en lak wordt gereinigd, en 1 jaar mobiliteitsgarantie. Voor dit alles rekenen wij niet meer dan 595,- rijklaar maak kosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Stonic | Liefde is vreemd
Liefde is vreemd. Waar de één voor in vuur en vlam staat, laat een ander helemaal koud. Dat geldt niet alleen voor mensen, maar ook voor auto's. Een type auto waar mensen massaal voor vallen, is de compacte SUV. Ook Kia biedt nu een compacte SUV aan en wil verleiden met de Stonic.
De Kia Stonic ziet er spannend uit en is helemaal naar wens aan te kleden met vele kleuren en thema's. Tegelijkertijd is de Stonic even functioneel en vertrouwd als iedere andere Kia.
Plus
- bijzonder, maar even verstandig als iedere andere Kia
- goede balans tussen prijs en uitrusting
- sterke, daadkrachtige 1.0 T-GDI motor
Min
- korte zittingen voorstoelen
- alleen bijzonder in spannende uitvoering
- matig comfort op slecht wegdek
Conclusie
Weet Kia te verleiden met de Stonic? Dat is puur persoonlijk. Het slechte nieuws is: alhoewel de Stonic in feite een Kia Rio met een spannender uiterlijk is, brengt dat uiterlijk de nodige nadelen met zich mee. Vanwege de hoogte nam het verbruik toe en moest het onderstel stugger worden gemaakt om voldoende veiligheid te bieden.
Aan de andere kant biedt de Stonic een heel eigen karakter, waarmee Kia zich goed weet te onderscheiden van andere compacte SUVs. De Stonic verleidt met een modern en atletisch voorkomen, dat nog eens kan worden versterkt met een spannende aankleding. De Stonic is niet zo spannend om te rijden als hij eruit ziet, maar is juist even verstandig en functioneel als iedere andere Kia. Voor de één is dat een minpunt, voor de ander een pluspunt. Liefde is vreemd.