Bouwjaar | 02-03-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.427 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.427 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sluis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 16 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19331956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desluisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.442 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4350 x 1840 x 1730 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Volledig onderhouden
-Distributieset en waterpomp vervangen op 134.980 km
-Volgende beurt op 183.067 km
-Nette auto van binnen en buiten zie foto's
= Bedrijfsinformatie =
Zoek je een goed onderhouden en betrouwbare auto voor een scherpe prijs? Dan kom je naar De Sluis Auto's.
Wilt u deze auto in het echt bekijken?
Bel of whatsapp ons dan voor een afspraak. Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Whatsapp :0619331956
Openingstijden:
maandag 09:30-17:30
dinsdag 09:30-17:30
woensdag 09:30-17:30
donderdag 09:30-17:30
vrijdag 09:30-21:00
zaterdag 09:30-17:30
zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.