KIA Soul EV ExecutiveLine 27 kWh/Clima/Camera

€ 7.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-09-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.238 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 81 kW (110 pk)

KIA Soul EV ExecutiveLine 27 kWh/Clima/Camera


€ 7.500,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.238 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming MK
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kralingseweg 443
Postcode 3065 RG
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82337490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 212 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 180 x 159 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.960 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 27 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 3.7 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 242 km actieradius per uur

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,735849056604 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia e-Soul | Zielsgelukkig

Kia biedt SUV's in vele soorten en maten aan. De Soul is de kleinste van die Sports Utility Vehicles en is bedoeld voor gebruik in en om de stad. Om duidelijk te maken dat de Soul geen onoverwinnelijke terreinwagen is, koos Kia voor een speelse vormgeving. En om de Soul nog beter af te stemmen op gebruik in de stad is de derde generatie alleen verkrijgbaar als elektrische auto. Een gelukkige keuze?

Autotest | Kia e-Soul Zielsgelukkig

De Kia e-Soul is een compacte SUV voor gebruik in en om de stad. Daarom is de e-Soul een elektrische auto en dat biedt louter voordelen: snel, stil, zuinig en nul uitstoot. 450 km echt bereik.

Plus

  • gedurfde vormgeving
  • snel, comfortabel en efficient
  • groot, bruikbaar bereik

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • rijgeluiden nemen sterk toe boven 100 km/u

Conclusie

Kia introduceert de derde generatie van de Soul. Nog meer dan voorheen is deze compacte SUV afgestemd op gebruik in en om de stad. Omdat de Soul geen taaie terreinwagen is, straalt het uiterlijk een en al pret uit. Tegelijkertijd is de Soul zelfs bovengemiddeld ruim en praktisch. De uitrusting is modern en compleet, met veel aandacht voor (actieve) veiligheid.

Met het oog op gebruik in de stad is de Soul voortaan een elektrische auto. In de praktijk biedt dit alleen maar voordelen. De e-Soul is snel, comfortabel, wendbaar en spotgoedkoop per kilometer in het gebruik. Daarbij is de uitstoot nul en juist in de stad is dat een groot voordeel. Was het een gelukkige keuze om de derde generatie alleen als elektrische auto aan te bieden? Deze test wijst uit: ja, een zielsgelukkige keuze zelfs!

Deel deze advertentie