Bouwjaar | 18-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.320 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.320 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 93 kW (127 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf op de Hoek BV. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melkweg 1 |
Postcode | 8531 NH |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)514 - 561616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opdehoek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Kleur: Creme metallic
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
WORD IN OPDRACHT VAN KLANT VERKOCHT. INRUIL MOGELIJK OP BASIS VAN HANDELSBOD. Niet voor niets is Kia topfavoriet in Nederland. Kenmerkende design en een gunstige prijs. Movement that inspires. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Kia behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, actieve hoofdsteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook zijn aan boord.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia e-Soul | Zielsgelukkig
Kia biedt SUV's in vele soorten en maten aan. De Soul is de kleinste van die Sports Utility Vehicles en is bedoeld voor gebruik in en om de stad. Om duidelijk te maken dat de Soul geen onoverwinnelijke terreinwagen is, koos Kia voor een speelse vormgeving. En om de Soul nog beter af te stemmen op gebruik in de stad is de derde generatie alleen verkrijgbaar als elektrische auto. Een gelukkige keuze?
De Kia e-Soul is een compacte SUV voor gebruik in en om de stad. Daarom is de e-Soul een elektrische auto en dat biedt louter voordelen: snel, stil, zuinig en nul uitstoot. 450 km echt bereik.
Plus
- gedurfde vormgeving
- snel, comfortabel en efficient
- groot, bruikbaar bereik
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- rijgeluiden nemen sterk toe boven 100 km/u
Conclusie
Kia introduceert de derde generatie van de Soul. Nog meer dan voorheen is deze compacte SUV afgestemd op gebruik in en om de stad. Omdat de Soul geen taaie terreinwagen is, straalt het uiterlijk een en al pret uit. Tegelijkertijd is de Soul zelfs bovengemiddeld ruim en praktisch. De uitrusting is modern en compleet, met veel aandacht voor (actieve) veiligheid.
Met het oog op gebruik in de stad is de Soul voortaan een elektrische auto. In de praktijk biedt dit alleen maar voordelen. De e-Soul is snel, comfortabel, wendbaar en spotgoedkoop per kilometer in het gebruik. Daarbij is de uitstoot nul en juist in de stad is dat een groot voordeel. Was het een gelukkige keuze om de derde generatie alleen als elektrische auto aan te bieden? Deze test wijst uit: ja, een zielsgelukkige keuze zelfs!