Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.675 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.675 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DEZE PICANTO AUTOMAAT HEEFT LICHTE ACHTERSCHADE ZIE FOTO'S OF BEL AUB VOOR MEER INFO +31654908782.
ALLE BOEKEN EN SLEUTELS AANWEZIG AUTO WORDT GELEVERD MET NEDERLANDS KENTEKEN.
Niet voor niets kiezen steeds meer gebruikers voor een Koreaanse auto. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een lage afschrijving helpen daar absoluut bij. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Ook is de Kia uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Kia Picanto is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Kia Picanto Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Maak nu een afspraak voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!