Bouwjaar | 25-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.572 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.572 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Bij Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstrjitte 2 |
Postcode | 9269 PT |
Plaats | Feanwalden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38105809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderbijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 96 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 160 cm
Wielbasis: 240 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 878 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.400 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Keurig nette origineel Nederlands geleverde Kia Picanto 1.0 DPI van 2022 met slechts 24.572km. Prima onderhouden en zowel technisch als cosmetisch in een keurig nette staat. Met zijn 5 deuren is deze Picanto verrassend praktisch. Voorzien van Airco, origineel audio systeem met bluetooth, elektrische ramen, centrale vergrendeling op afstand, enz. De 1.0 Dpi motor doet zijn werk prima en is vooral enorm zuinig in gebruik, met zij 878kg zijn ook de vaste lasten laag. Kortom een zuinige en nette Kia Picanto.
Aanwezig bij het voertuig:
- Originele boardmap
- Instructieboekjes
- Onderhoudsboekje
- NAP teller rapport
- 2 Sleutels
Bij interesse in deze Kia Picanto neemt u contact op met Jan Bastiaan van der Bij, tel.: 06-53168305.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!