KIA Picanto 1.0 CVVT DynamicLine 1e Eig. NL-auto 17.100 km + NAP

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.178 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

KIA Picanto 1.0 CVVT DynamicLine 1e Eig. NL-auto 17.100 km + NAP


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.178 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam T&O Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middenweg 141A
Postcode 1394 AH
Plaats Nederhorst den Berg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degarage.net
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Wielbasis: 239 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.400 kg

Interieur
Interieur: Antraciet met wit, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Waarom jij kiest voor deze Pikante Tante

Maak kennis met deze betrouwbare Kia Picanto. Ze is nieuw in Nederland geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar, die erg zuinig op haar was. De zeer lage kilometerstand (17.180 km) is NAP-gecertificeerd en de onderhoudsgeschiedenis is compleet. Een Kia Picanto in zo'n goede conditie kom je niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions met lage kilometerstanden. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto. Say hello tegen lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier!


Refurbished Ride

Deze Volkswagen Caddy is een cosmetisch Refurbished Ride van T&O Auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe kunt onderscheiden. Onze cosmetisch Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op maar liefst 55 technische en 40 optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond.

Nieuw kostte deze Kia Picanto in de basis € 14.090,- en met de extra's en afleveringskosten kwam het totaalbedrag op ongeveer € 16.500,-. Nu, nog net zo goed als toen, mag ze mee voor € 6.500,- onder de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen!


Comfortabel rijden

Deze compacte auto heeft een nette carrosserie met zwarte metallic lak. Het getinte glas, de chromen details en de lichtmetalen velgen maken haar stijlvolle design helemaal af. Dankzij haar kleine formaat is ze perfect voor stadsverkeer en parkeer je haar makkelijk in krappe plekken. Bovendien is de 1.0-motor betrouwbaar en zuinig, want de brandstofkosten en wegenbelasting zijn laag.


Handige opties

Stap in en ontdek dat deze auto - ondanks het compacte formaat - verrassend veel binnenruimte heeft. Het frisse interieur heeft een verstelbare bestuurdersstoel en een verstelbaar leren stu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Picanto | Beter dan nieuw

Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.

Autotest | Kia Picanto Beter dan nieuw

De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.

Plus

  • moderne veiligheidsvoorzieningen
  • volwassen uitstraling

Min

  • Matige prestaties
  • Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik

Conclusie

Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.

Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.

Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!

Deel deze advertentie