Bouwjaar | 17-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kwinkelenberg Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 3 |
Postcode | 3542 DJ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | KwinkelenbergAutomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu: 2 kWh
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 181 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.421 kg
Laadvermogen: 509 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhoudshistorie:
- 26-04-2024 (70.687 km): Onderhoudsbeurt
- 22-11-2022 (55.024 km): Onderhoudsbeurt
- 05-07-2022 (52.910 km): Onderhoudsbeurt
- 07-07-2021 (38.997 km): Onderhoudsbeurt
- 14-07-2020 (30.214 km): Onderhoudsbeurt
- 01-07-2019 (18.714 km): Onderhoudsbeurt
- 06-07-2018 (10.961 km): Onderhoudsbeurt
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie.
Garantie (3 maanden garantie)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Inruil van elk merk is mogelijk.
Hybride, een hogere instap, zeer luxe uitrustingsniveau en een aantrekkelijke kilometerstand. Redenen genoeg om voor deze Kia Niro te kiezen.
Heeft u wensen op uw lijstje staan dan is de kans groot dat dit zo maar uw volgende auto is.
De 'ExecutiveLine' heeft een hele rits aan extra opties af fabriek meegekregen. Het interieur is volledig in het leer uitgevoerd en voorzien van stoelverwarming voor en achterin en stuurwielverwarming. Beide voorstoelen zijn ook voorzien van stoelventilatie voor tijdens de warme zomerdagen.
Maar dat is nog niet alles. Een JBL Premium audiosysteem met DAB radio, een elektrisch bedienbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie, extra getint glas en keyless entry/ start zijn allemaal aanwezig. Voor een flink portie extra uitstraling zorgen de 18inch lichtmetalen velgen en de fraaie 'Snow White Pearl'parelmoerlak.
Op het gebied van veiligheid is deze 'ExecutiveLine' helemaal van nu. De adaptieve cruise control bewaakt een veilige afstand tot uw voorganger, dode hoek detectie waarschuwt wanneer er zich een voertuig in de dode hoek bevind en de bi-xenon verlichting zorgt voor optimaal zicht. Oftewel,... dit is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.