KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Trekhaak | Camera | Adapt. cruise | Half leer | Navi | 1e eig. | 100% dealer onderh.

€ 20.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.949 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Trekhaak | Camera | Adapt. cruise | Half leer | Navi | 1e eig. | 100% dealer onderh.


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.949 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Boerhof Sappemeer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Vosholen 109
Postcode 9611 TE
Plaats Sappemeer
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 361700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smidts.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - mrt. 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 104 kW (141 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket: Deze auto wordt geadverteerd zonder het door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), 24/7 pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar geldige APK, (Ford A1) kwaliteitscheck, een professionele poetsbeurt en een halve tank brandstof. Daarnaast bieden wij onze klanten gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud en/of reparatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

De Kia Niro was voor Kia een schot in de roos. Iets compacter dan de grote SUV's en daarmee gemakkelijker te parkeren. Toch iets ruimer dan de compacte SUV's. Tel daar een fijne hybride aandrijflijn bij op en een trekgewicht van 1300 kg en het is niet vreemd dat de Niro zeer succesvol is. Natuurlijk doet ook de 7 jaar garantie een duit in het zakje.

Hiervoor moet de auto natuurlijk wel goed onderhouden zijn. Dat is bij deze Niro het geval. De auto is ingeruild van de eerste eigenaar.

Als Dynamicline is de Kia lekker compleet. Zo zit u op half lederen bekleding, wordt parkeren eenvoudig met de achteruitrijcamera en is er natuurlijk climate control en cruise control.
Zoals in alle moderne auto's wordt de navigatie bedient via een groot touchscreen. Het is ook mogelijk om via Apple Carplay of Android Auto de telefoon te koppelen. Apps als Google Maps of Spotify kunt u dan op het touchscreen bedienen.

De cruise control is adaptief. Dat betekent dat de auto zelfstandig afstand kan houden. Dit in combinatie met de automaat zorgt ervoor dat u, ook in druk verkeer, ontspannen kilometers kunt maken.

Een trekhaak is ook al gemonteerd. Met 1300 kg tre

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie