Bouwjaar | 30-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice P. van der Linden B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prisma 2 |
Postcode | 3364 DJ |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 616110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolinden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Typenummer: DOW7YBZ7ZHH133
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aandrijving
Actieradius: 505 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 502 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.564 kg
Laadvermogen: 676 kg
GVW: 3.240 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 100 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 210 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-10-2030
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 624 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze auto valt onder de 7 jaar Kia fabrieksgarantie. Deze loopt nog tot 26-10-2030 of 150.000 km
RIJKLAAR=RIJKLAAR
Onze prijzen van occasions zijn rijklaar. Dus er worden geen aparte kosten meer in rekening gebracht bij aanschaf van een occasion.
Voor het bedrag waar wij de auto voor adverteren kun je het volgende verwachten bij Autoservice van der Linden:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- Uitgebreide afleveringscontrole
- Nieuwe APK-keuring bij aflevering (indien nodig, minimaal 9 maanden)
- Minimaal 12 maanden BOVAG-garantie (bij auto's boven de €4500,-)
- Auto schoonmaken binnen + buiten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia EV9 | Op weg naar de top
Het merk Kia ontwikkelt zich als geen ander. De Koreaanse fabrikant begon als budgetmerk, groeide uit tot volumemerk en is sinds kort zelfs trendzetter. Toch wil Kia nog meer: het wil concurreren met zogenaamde "premium" merken in het topsegment. Dat doet Kia met een nieuw topmodel: de EV9.
De Kia EV9 is een grote SUV met elektrische aandrijving. De EV9 onderscheidt zich met de vormgeving, innovatieve techniek en ruimte (6 of 7 zitter).
Plus
- originele vormgeving
- moderne, vooruitstrevende techniek
- zeer ruim
Min
- level 3 autonoom rijden beperkt tot 55 km/u en Duitsland
- opdringerige stuur-assistent
- onpraktisch groot in de stad / parkeergarages
Conclusie
Een budgetmerk kan makkelijk uit de markt worden gedrukt door een concurrent die nog efficiënter weet te werken. Volumemerken moeten vanwege het grote aanbod continu vechten om hun positie te behouden. Een premium-merk daarentegen wordt gekocht om de superieure kwaliteiten en het is heel lastig voor nieuwkomers om dat niveau te bereiken. Bovendien zijn kopers van premium-merken in de regel trouw aan hun merk. Met de EV9 wil Kia deze top van de markt bereiken en zijn toekomst veiligstellen.
Een uitgebreide proefrit bewijst dat de Koreaanse fabrikant de creativiteit en innovatiedrang heeft om mee te draaien in het topsegment. De EV9 is echt anders dan andere grote SUV's op het gebied van vormgeving, techniek en ergonomie. Kia luistert overduidelijk naar de klanten, want op tal van punten is de auto doordachter en beter dan de voorgaande EV-modellen. Met dit topmodel betreedt Kia daarom niet alleen een hoger segment. Omdat alle komende modellen worden afgeleid van het topmodel is de EV9 ook goed nieuws voor de kleinere EV4, of beter nog: voor de EV3.