Bouwjaar | 28-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Virena Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kathodeweg 1 |
Postcode | 9503 EW |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 659333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.virena-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 2
Aandrijving
Actieradius: 505 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 198 x 178 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.564 kg
Laadvermogen: 676 kg
GVW: 3.240 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 105 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 56 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 240 kW, 752 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 21 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-10-2030
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 99.75 kWh
Ingeschatte actieradius: 379 km
Ingeschat verbruik: 26.67 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 375 km
Actieradius praktijk winter: 323 km
Verbruik praktijk zomer: 26.25 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.45 kWh/100km
Rijklaarprijs:
Wekt u zelf stroom op of kiest u voor een openbaar laadpunt? Met de Kia EV9 kunt u overal terecht. Zo wordt elektrisch rijden wel heel erg aantrekkelijk! Power, stilte en nul procent uitlaatgas krijgt u met de elektromotor. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2023 komt; hij heeft slechts 4000 kilometer afgelegd. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de tweecilinder motor en de automatische transmissie. Zelfs op de koudste dagen zorgen de stoelverwarming met massagefunctie, stuurverwarming en verwarmbare achterbank voor een comfortabele rijervaring. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Dankzij de matrix LED-verlichting geven de koplampen ook in het donker daglicht. Tot de uitrusting van deze Kia behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia EV9 | Op weg naar de top
Het merk Kia ontwikkelt zich als geen ander. De Koreaanse fabrikant begon als budgetmerk, groeide uit tot volumemerk en is sinds kort zelfs trendzetter. Toch wil Kia nog meer: het wil concurreren met zogenaamde "premium" merken in het topsegment. Dat doet Kia met een nieuw topmodel: de EV9.
De Kia EV9 is een grote SUV met elektrische aandrijving. De EV9 onderscheidt zich met de vormgeving, innovatieve techniek en ruimte (6 of 7 zitter).
Plus
- originele vormgeving
- moderne, vooruitstrevende techniek
- zeer ruim
Min
- level 3 autonoom rijden beperkt tot 55 km/u en Duitsland
- opdringerige stuur-assistent
- onpraktisch groot in de stad / parkeergarages
Conclusie
Een budgetmerk kan makkelijk uit de markt worden gedrukt door een concurrent die nog efficiënter weet te werken. Volumemerken moeten vanwege het grote aanbod continu vechten om hun positie te behouden. Een premium-merk daarentegen wordt gekocht om de superieure kwaliteiten en het is heel lastig voor nieuwkomers om dat niveau te bereiken. Bovendien zijn kopers van premium-merken in de regel trouw aan hun merk. Met de EV9 wil Kia deze top van de markt bereiken en zijn toekomst veiligstellen.
Een uitgebreide proefrit bewijst dat de Koreaanse fabrikant de creativiteit en innovatiedrang heeft om mee te draaien in het topsegment. De EV9 is echt anders dan andere grote SUV's op het gebied van vormgeving, techniek en ergonomie. Kia luistert overduidelijk naar de klanten, want op tal van punten is de auto doordachter en beter dan de voorgaande EV-modellen. Met dit topmodel betreedt Kia daarom niet alleen een hoger segment. Omdat alle komende modellen worden afgeleid van het topmodel is de EV9 ook goed nieuws voor de kleinere EV4, of beter nog: voor de EV3.