Bouwjaar | 05-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.310 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.310 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F. Klomp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoekstraat 2A |
Postcode | 5674 NP |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fklompautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 174 x 147 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Kia is uitermate geliefd vanwege het brede aanbod van modellen in verschillende prijsklassen. Maar ook vanwege het design en de gunstige prijs. Movement that inspires, zeggen ze. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Deze Kia is voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Zoals u mag verwachten van deze Kia Cerato is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Cerato | Kia in de aanval
Kia zet de aanval in. Met de Cerato wil het Koreaanse merk een graantje meepikken in het meest populaire segment. De Cerato moet het opnemen tegen bestsellers als de Volkswagen Golf, Ford Focus, Toyota Corolla en Renault Mégane. Uiteraard gooit Kia de prijs als belangrijkste wapen in de strijd. Een praktijktest bewijst dat deze nieuwste Kia meer te bieden heeft dan alleen een verleidelijk prijskaartje.
Met de Cerato wil Kia een alternatief bieden voor middenklassers van de gevestigde orde. De rijeigenschappen en dieselmotor deugen. De prijs is echter fors en het ontbreekt de auto aan karakter.
Plus
- glijdt heerlijk over de weg / geschikt voor lange afstanden
- solide gevoel / prima afwerking
- veel ruimte voor- en achterin
Min
- onopvallend ontwerp
- tildrempel
- restwaarde twijfelachtig
Conclusie
Kia wil met de Cerato een alternatief bieden voor de bestsellers van Mazda, Peugeot, Nissan en andere grote spelers in het middensegment. Daar is de Cerato op de meeste punten goed in geslaagd. Gekeken naar de uitrusting en de afwerking kan de Cerato zich meten met de concurrentie. De rijeigenschappen en het karakter van de dieselmotor zijn niet kenmerkend Koreaans, maar juist perfect aangepast aan de smaak van de Europese koper.
Het is echter het punt van de prijs waar Kia dit keer verstek laat gaan. Alleen met de folders van de diverse merken erbij, blijkt dat het hier gereden topmodel iets beter in de uitrusting zit. De basisuitvoering is juist gericht op functionaliteit en minder op pure luxe. Het is met die variant waar Kia zich van de vertrouwde kant laat zien en meer auto voor minder geld biedt.