![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-07-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 65 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.248 kg
Wielbasis: 301 cm
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: 7.2 kW
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 34,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 79 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Black Clear Coat
Interieur - Leder Bruin
CFN - Achterbankleuning gedeeld/klapbaar (60:40)
RDK - Antenne-diversiteit
GMA - Beglazing gehard (Gorilla-Glass)
GTB - Buitenspiegel verwarmbaar
LE4 - Buitenspiegel wagenkleur
MBC - Bumper gespoten
CVP - Handremgreep Leer
MVC - Handtekening Jeep
XNY - Off-Road Camera
XHU - Parkeerhulp voor
XEW - Sleephaak
RC4 - Sound-systeem Beats Audio met 9 Luidspreker
JPM - Stoelverwarming voor + stuurverwarming
GBB - Voorruit getint
HAB - Automatische airconditioning
RS9 - DAB-Tuner
HT3 - Hardtop (Cabrio) in voertuigkleur
SCV - Stuur met Multifunctie
AAN - Technologie-pakket
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
![Autotest | Jeep Wrangler Een echte terreinwagen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4210/jeep-wrangler.jpg)
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.