Bouwjaar | 22-11-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.959 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 59.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.959 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hooft B.V. |
Contactpersoon | Richard 't Hooft |
Adres | Voltastraat 100 |
Postcode | 7006 RW |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 343788 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autothooft.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 65 liter
Actieradius: 40 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 488 x 189 cm
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.248 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 2.812 kg
Max. trekgewicht: 1.587 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: 7.2 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 34,3 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Heeft u vragen over deze auto, wij zijn ook bereikbaar via het Whatsapp nummer 06-22309729 (u kunt op dit nummer niet bellen!)
Voor het bedrag van € 650, - ontvangt u van ons het afleverpakket , dit omhelst het Onderhoud/ nieuwe APK / Evt nieuwe Distributie e.t.c.
La Mechanica Dell'Emozione
Ondanks dat wij uiterste zorg besteden aan onze advertenties kan het voorkomen dat er typefouten en of model wijzigingen hebben plaatsgevonden. U kunt dus ook geen aanspraak maken op voornoemde fouten wijzigingen. En of enige rechten ontlenen aan deze advertentie .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.