![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-11-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.650 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
€ 69.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.650 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2021 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 353 kW (480 PK)
Vermogen elektromotor(en): 153 kW (208 PK)
Vermogen brandstofmotor: 200 kW (272 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 65 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 156 km/u
Maten
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.309 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 2.903 kg
Max. trekgewicht: 1.587 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Zo goed als nieuwe Jeep Wrangler Unlimited 4xe 380 Rubin met plug in hybride aandrijving. Deze auto is afkomstig van de eerste eigenaar en door ons vanuit Duitsland geïmporteerd. Lakkleur is Granite Crystal Metallic en het interieur is voorzien van zwart leder, Deze Wrangler is volledig open te rijden dankzij de uitneembare dakpanelen over de gehele lengte. Ook de portieren kunnen worden verwijderd en de voorruit is omklapbaar. Deze Rubicon versie maakt van de Wrangler een echte allrounder doordat hij beschikt over swaybar control (elektronisch ontkoppelbare stabilisatorstang), Rock-trac full time 4WD systeem, front offroad camera en Trac-Lok anti slip differentieel achter. U zult dit niet dagelijks nodig hebben, maar het is wel zo fijn dat als je het terrein ingaat de auto ook echt zijn mannetje staat. Het rijden in de stad en snelweg kan volledig elektrisch worden gedaan, de elektrische actieradius bedraagt 45 kilometer.
Tot de verdere uitrusting behoort een Rhinorack Backbone roofrack (t.w.v. 1950 euro), adaptive cruise control met stop, keyless entry, dode hoek assistent, 8.4" touchscreen navigatie met Apple Carplay en Android Auto, Alpine Audio systeem met 9 speakers, LED koplampen met auto high beam functie, camera voor en achter, LED ambient interieurverlichting, verwarmbare voorstoelen en stuurwiel, voorstoelen voorzien van Rubicon logo, dual zone klimaatregeling, 17" lichtmetalen velgen, parkeersensoren voor en achter, metallic lak, trailer assist, torx tool kit voor verwijdering van deuren en dak en omklappen voorruit en volwaardig reservewiel op achterklep.
Deze auto valt tot 11-2025 onder fabrieksgarantie. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 695,- en omvat een volledige technische controle en onderhoudsbeurt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
![Autotest | Jeep Wrangler Een echte terreinwagen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4210/jeep-wrangler.jpg)
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.