Bouwjaar | 09-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.974 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.965 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.974 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.965 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Damstra USA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harlingerweg 83 |
Postcode | 8801 PB |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 397526 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.usadamstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 1996 - aug. 2005
Tellerstand: 93.811 mijlen
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.975 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7,7)
CO2-uitstoot: 311 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Meet Snoopy !
De naam "wrangler" wordt door Jeep al heel lang gevoerd ,en onder die naam zijn er veel verschillende modellen uitgebracht .
In 1997 verscheen de "TJ" .Daar waar de oudere wrangler's het moesten doen met bladveren , is de TJ voorzien van schroefveren rondom .
Alle voordelen die dit met zich meebracht , maakt dit type wrangler het meest gewilde model ooit .
Deze Jeep komt uit 2004 en is voorzien van de "bulletproof" 4 Liter 6 cilinder motor gekoppeld aan een handgeschakelde bak .
Voorzien van veel leuke extra's :
-Halve deuren
-Fender flares
-33 inch banden op 15 inch velgen
-Skid plates
-27 MC communicatie
-Lierbumpers + Lier (voor)
-Soundbar
Ondanks dat deze auto zo het terrein in kan met alle aanpassingen , is dit tot op heden nog maar zeer zelden gebeurt .
Deze auto is altijd hobbymatig gebruikt , en heeft het grootste deel van zijn leven binnen gestaan .
Mede daardoor is dit een uniek exemplaar die keihard is .
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten, rijklaarmaakkosten of kosten voor tenaamstelling, dit zit allemaal bij de prijs in !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.