Bouwjaar | 28-03-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.987 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.965 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 29.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.987 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.965 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Siero |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Walstraat 6 |
Postcode | 8317 AP |
Plaats | Kraggenburg |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 252744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosiero.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 1996 - aug. 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 388 x 174 x 178 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 434 kg
GVW: 2.019 kg
Max. trekgewicht: 1.920 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 321 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik in de stad: 18,5 l/100km (1 op 5,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10 l/100km (1 op 10,0)
Historie
Aantal eigenaren: 9
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Vind jij het ook altijd zo jammer wanneer een occasion in het echt niet zo mooi is als op de foto? Wij ook. Daarom kopen wij bij Auto Siero alléén auto's in die voldoen aan onze kritische checklist. Door onze jarenlange samenwerking met leveranciers in Nederland, Duitsland en België kunnen wij voor jou, de beste auto's selecteren.
Auto Siero kan daarom een ruime keuze uit lagere kilometerstanden én luxere uitvoeringen bieden en bij iedere occasion een uitgebreide servicehistorie leveren.
Daarnaast hebben wij als inkooppartner de mogelijkheid om auto's te laten keuren en zo nodig direct te repareren/ vernieuwen op kosten van de leverancier.
Op deze manier kunnen wij garanderen dat de voor jou bestemde auto betrouwbaar en in top conditie is.
Wij laten je graag kennis maken met onze auto's tijdens een uitgebreide proefrit. En wil je een auto inruilen bij ons? Dan maken wij graag een passend voorstel voor jou.
Auto Siero. Duidelijk en transparant sinds 1988.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.