Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 13.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GSL Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Mons 502 |
Postcode | 6140 |
Plaats | |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)71 - 549400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gslmotors.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
jeep renegade 1.600cc essence 110cv noire métal du 02/02/2019 avec 32100km options: bluetooth, usb, radio, rètroviseurs élèctriques, direction assistée, verrouillage centralisée, volant multifonctions, anti brouillard...Véhicule vendu 13250 € avec entretien complet, contrôle technique, Car-Pass et garanti 1 an.Achat en crédit total possible sans acompte en 60mois : 260,96€/mois.Visible au garage GSL motors, route de Mons 502, 6140 Fontaine l'évêque (entre Charleroi et Binche), ouvert du lundi au vendredi de 8h30 à 18h30 et le samedi de 9h à 17h.+ de 450 véhicules de stock! Visible au même endroit et sur www.gslmotors.be.** Nous mettons tout en œuvre pour décrire nos véhicules le plus précisément possible, néanmoins il se peut qu'une option manque ou se soit glissée dans la liste détaillée de cette annonce **
CO2-uitstoot: 141 g/km
Aantal versnellingen: 5
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5
Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.