Bouwjaar | 23-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 176 kW (240 pk) |
€ 23.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 176 kW (240 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Broekhuisen en Van der Sande Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 25 |
Postcode | 1704 RE |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 3036623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broekhuisenvandersande.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Ledig gewicht: 1.745 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Broekhuisen en Van Der Sande:
De plek waar uw moet zijn voor een kwaliteit Dealer Occasion.
Met jarenlange ervaring binnen dealer bedrijven weten wij wat belangrijk is voor onze klant en willen wij met precisie de klant helpen tot de juiste keuze.
Onze auto wordt met perfectie aan uw geleverd met ons Afleverpakket.
o Onderhoudsbeurt, olie , filters, vloeistoffen etc.
o Tenaamstelling / Vrijwaring
o Auto's altijd met nieuwe APK
o Auto totaal gereconditioneerd.
o Garantie in overleg
Bij ons kunt u terecht voor zowel een zakelijke Financiering/Lease als een Private Lease/Financiering
Voor starters en ZZPers ook geen probleem onze adviseurs staan voor uw klaar.
Zoekt u een nieuwe occasion? Wij zijn bereikbaar per telefoon en mail en WhatsApp.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze kanalen dus schroom uw niet en neem contact op wij staan u graag snel en goed te woord.
Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken, zowel voor een bezichtiging als voor een proefrit.
Neemt u gerust contact op met onze showroom op onderstaande telefoon, mail of whatsapp
Telefoonnummer: 072-3036623
Mobiel: 06-17171711
E-mail: info@broekhuisenvandersande.nl
Deze Occasion is van absolute dealerkwaliteit en is voorzien van een complete onderhoudshistorie.
LET OP!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Controleer bij bezichtiging altijd nog even de opties lijst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.