Bouwjaar | 29-06-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kelvinring |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelvingring 3 |
Postcode | 2952 BG |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6999770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkelvinring.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Auto wordt in opdracht van de klant verkocht!
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Jeep Renegade. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Jeep Renegade heeft verwarmbare voorstoelen. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Verder is de Jeep uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Ook is de Jeep uitgerust met: navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor en lederen versnellingspook.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. In deze Jeep vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
Gelieve bel even voor vertrek om telleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.