Bouwjaar | 10-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.823 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.823 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.469 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Dreu B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Trompet 6 |
Postcode | 1601 MK |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdedreu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Jeep Renegade komt uit 2023 en kostte toen € 35.995,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 97 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1469 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 191 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,7 liter per 100 km en hij weegt 1395 kg. De APK is geldig tot 10-07-2027 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal. | | Autobedrijf De Dreu BV, úw CarSelexy-dealer in Enkhuizen!
Een nieuwe auto kopen is een van de slechtste investeringen die je kan doen. Zodra
een nieuwe auto uit de showroom rijdt, is deze direct al in waarde verminderd. Een
nieuwe auto kan zomaar de helft van zijn waarde verliezen in slechts een paar jaar
tijd. Erg zonde dus! Maar, bij de aanschaf van een nieuwe auto ben je er wel bijna
altijd zeker van dat je zonder problemen enkele jaren met plezier kunt rijden.
Wat zou het fijn zijn om de voordelen van een nieuwe auto te kunnen combineren
met een gunstige prijs. Dit is precies het concept van CarSelexy: jong gebruikte
auto's met een lage kilometerstand tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De zekerheid
van een goede, betrouwbare, écht zo goed als nieuwe auto zonder de hoge kosten!
Wij hebben uitsluitend jong gebruikte auto's met lage kilometerstanden in de aanbieding, allemaal geleverd met minimaal 12 maanden CarSelexy Excellent Garantie. En omdat wij auto's van alle merken leveren, is ons aanbod zeer divers en is de keuze groot. Alleen maar voordelen dus!
= Bedrijfsinformatie =
***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.