Bouwjaar | 25-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.091 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.091 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kwinkelenberg Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 3 |
Postcode | 3542 DJ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | KwinkelenbergAutomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2018
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhoudshistorie:
- 24-07-2023 (87.516 km): Onderhoudsbeurt
- 26-03-2022 (69.684 km): Onderhoudsbeurt / Distributieriem vervangen
- 20-03-2020 (53.287 km): Onderhoudsbeurt
- 17-05-2019 (45.693 km): Onderhoudsbeurt
- 09-02-2018 (28.621 km): Onderhoudsbeurt
- 10-03-2017 (15.557 km): Onderhoudsbeurt
- 13-05-2016 (2.133 km): Onderhoudsbeurt
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie.
Garantie (3 maanden garantie)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
Inruil van elk merk is mogelijk. Naast zijn onderscheidende vormgeving en stoere off-road looks heeft deze Jeep Renegade een hogere zit en dankzij de rechte carrosserie veel interieurruimte. Door de hoge zit kijk je uit over een echte grote motorkap wat een gevoel van onverwoestbaarheid geeft.
Dit exemplaar is o.a. voorzien van een panoramadak met schuif/ kantelfunctie, navigatie, parkeersensoren achter, en het 'Function Pack' waardoor de auto keyless entry/ start heeft en elektrisch inklapbare buitenspiegels. Op een 'echte' Jeep kan de trekhaak natuurlijk niet ontbreken dus die is ook aanwezig.
De onderhoudshistorie is bekend en aanwezig. In Maart 2022 bij 69.684KM is de distributieriem vervangen. APK t/m Maart 2025.
Deze auto is te koop voor de advertentieprijs, bij deze prijs berekenen wij geen extra kosten. Wenst u dat deze auto geleverd wordt met aanvullende garantie, APK en afleverbeurt dan berekenen wij afleverkosten van Eu. 595,-. Voor meer informatie en de beschikbaarheid kunt u ons bereiken via tel: 030-6382224. Voor ons actuele occasionaanbod kijkt u op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.