![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.131 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.131 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Joure XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Technykwei 4 |
Postcode | 8501 XN |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 412525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojourexl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2015 - dec. 2016
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie en een volledige foto reportage kunt u kijken op www.autojourexl.nl. Het inruilen van uw huidige auto is mogelijk. Voor een direct inruilvoorstel kunt u via WhatsApp foto's en informatie sturen over uw huidige auto naar 06 10682733 of mail ons via info@autojoure.nl en ontvang direct een inruilvoorstel.
Sinds 1999 zijn wij bij Auto Joure XL al bezig met het aanbieden van de juiste occasion tegen de juiste prijs.
Met onze jaren lange ervaring, en het grote landelijke netwerk wat wij hebben opgebouwd kunnen wij steeds weer die ene occasion aanbieden die u zoekt.
Bij het zoeken naar een auto zijn kwaliteit en zekerheid erg belangrijk.
Daarom worden onze auto's kosteloos afgeleverd met 6 maanden garantie ( Aanschafwaarde vanaf € 5000,- euro / max 200.000km / 12 jaar ).
Uitbreiding van het garantiepakket is mogelijk tegen meerprijs via autogarantie.nl , dit kunt u bespreken met onze verkoopafdeling.
Alle ingekochte auto's krijgen bij binnenkomst een inkoopcheck en worden indien nodig rijklaar gemaakt. Wij hanteren hier geen afleverkosten voor.
Tevens is het ook mogelijk bij ons om uw auto geheel naar wens te leveren.
Door nauw samen te werken met onze werkplaatsen en leveranciers kunnen wij ook trekhaken leveren en andere accessoires.
Vraag gerust één van onze verkopers naar de prijzen en mogelijkheden.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Wij accepteren geen contant briefgeld van € 200,- en € 500,-.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
![Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/62/jeep-renegade-4xe-240-s.jpg)
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.