Bouwjaar | 23-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.126 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 22.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.126 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf op de Hoek BV. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melkweg 1 |
Postcode | 8531 NH |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)514 - 561616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opdehoek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
TREKHAAK tegen aantrekkelijke meerprijs mogelijk!
Laat u niets wijsmaken, deze Jeep Renegade biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. U bent in deze Jeep ook voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen versnellingspook.
Aan boord van deze Jeep houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Jeep te ko
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.