Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.023 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.023 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bedrijfswagen Garage B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 4 |
Postcode | 3481 MJ |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 407709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debedrijfswagengarage.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 424 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijklaar aan inclusief vloeistof controle, geldige APK, tenaamstellingskosten en 3 maanden coulance garantie.
Coulance garantie is in de 1e week 100% garantie op alles want dan was hij bij levering niet goed, daarna heeft u 50/50 garantie. Mocht er dus in de eerst 3 maanden een reparatie nodig zijn dan dan delen wij de kosten 50/50, hij moet dan wel bij ons worden gerepareerd.
U kunt daarnaast kiezen voor een onderhoudsbeurt incl pechhulp voor een meerprijs van € 450,-
Garantie bieden wij als AutoCrew in samenwerking met AutoTrust aan.
Deze is er al vanaf € 205,- voor 6 maanden of € 304,- voor 12 maanden, beide met € 45,- eigen risico.
Op onze website kunt u de voorwaarden en actuele prijzen zien.
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Jeep Renegade. Deze auto komt uit het bouwjaar 2019. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. De uitrusting van deze Jeep is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Bij de veiligheidssystemen van deze Jeep hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Deze Jeep Renegade is ook behulpzaam als
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.