Jeep Renegade 1.0t-E Longitude / Rijklaarprijs

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.839 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Jeep Renegade 1.0t-E Longitude / Rijklaarprijs


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.839 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dirk Kramer Lopik BV
Contactpersoon Jarno Kramer
Adres Lopikerweg Oost 6-A
Postcode 3411 JE
Plaats Lopik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 551520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dirk-kramer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): Afleverbeurt, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Profiteer nu tijdens onze najaarsaanbieding Gratis afleverbeurt, 12 maanden garantie, nieuwe apk keuring, 12 maanden service pas

= Bedrijfsinformatie =

Dirk Kramer Lopik b.v. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en een bezoek brengt aan haar internetsite. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, Opties, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de Dirk Kramer Lopik b.v. website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie