Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Martin's Sport |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Dernier Patard 97 |
Postcode | 1470 |
Plaats | Genappe |
Land | België |
GSM | +32 (0)486 - 040405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.martins-sport.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
?? Les tablissements Martin'S-Sport Genappe vous remercient de votre visite ??
? vente et Achat de vhicules rcents slectionns ?
? Reprise de votre vhicule actuel au meilleur prix ?
Marque: JEEP
Modle: RENEGADE
Puissance 88KW / 120Ch
CO2: Classe environnementale:EURO 6 ISC
1re mise en circulation : 03/2021
Kilomtres : 60000 Kms
GARANTIE + CAR-PASS
AUCUN FRAIS A PREVOIR
Pour plus de renseignements, contactez notre quipe
0486/040.405 ----
Vhicule visible en nos tablissements: Automobiles Martin-S
Rue dernier Patard 97A, 1470 Genappe.
100 mtres des Quatre-Bras de Baisy-Thy.
Nous sommes ouverts de 9H3O A 18H30 du lundi au vendredi
et samedi de 10H00 A 18H30.
Un stock permanent de 50 vhicules d'occasion rcents toutes marques avec slection constante de vhicules rcents : Audi, Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Mini, Fiat 500...
Tous nos vhicules bnficient d'une Garantie de 12 mois avec possibilit dextension jusque 36 mois et livrs avec car-pass et contrle technique.
Nous reprenons votre vhicule au meilleur prix.
Nous achetons tous vhicules: ds 2014 et moins de 80.000 kms !
Nos annonces sont susceptibles d'tre modifies tout moment et peuvent ventuellement comporter des erreurs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.