Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.761 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.761 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Europa-Italie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groeneweg 2 |
Postcode | 1607 MK |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 543038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoeuropaitalie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 50 km
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu: 11 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Ledig gewicht: 1.835 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Milieuvriendelijk & Krachtig: Combineer het beste van beide werelden met een krachtige 1.3L turbomotor en een efficiënte elektromotor. Geniet van lage emissies zonder in te leveren op prestaties.
Trail Rated® Capaciteit: Klaar voor elk avontuur! De Trailhawk-uitvoering is voorzien van geavanceerde off-road functies zoals het Jeep 4x4 systeem en een verhoogde bodemvrijheid. Perfect voor zowel stadsritten als off-road expedities.
Luxueus Comfort: Verwen jezelf met een stijlvol en comfortabel interieur. Hoogwaardige materialen, geavanceerde technologieën zoals een groot touchscreen infotainmentsysteem, Apple CarPlay en Android Auto.
Veiligheid voorop: Uitgerust met de nieuwste veiligheidsvoorzieningen zoals adaptieve cruisecontrol, dodehoekdetectie, rijstrookassistentie en een achteruitrijcamera. Voel je veilig en beschermd, waar je ook gaat.
Brandstofbesparend: Profiteer van de hybride aandrijving voor een indrukwekkend laag brandstofverbruik. Bespaar op brandstofkosten zonder concessies te doen aan rijplezier.
Extra's en Opties:
Panoramisch zonnedak
Premium audiosysteem
Verwarmde en geventileerde voorstoelen
Parkeersensoren voor en achter
Navigatiesysteem
Keyless entry en start
Onderhoud en Garantie:
Deze Jeep Compass PHEV Trailhawk is goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Compass | Bluf-SUV
Jeep is welhaast synoniem met terreinwagen. Echter, gaandeweg zijn terreinwagens SUV's geworden. Het stoere uiterlijk is gebleven, maar bij het Sports Utility Vehcile heeft terreinwaardigheid plaats gemaakt voor luxe en gemak. De Jeep Compass is voortaan zelfs leverbaar met een mild-hybrid aandrijflijn. Hoe avontuurlijk is deze middelgrote SUV?
De Jeep Compass is een middelgrote SUV met een originele vormgeving. De uitrusting, ruimte en rijeigenschappen deugen. De 1.5 e-Hybrid is echter te licht en levert matige prestaties.
Plus
- originele vormgeving
- voelt groot en machtig
Min
- matige prestaties
- merkbaar schakelen
Conclusie
Is de Jeep Compass 1.5T e-Hybrid even avontuurlijk als het uiterlijk en het imago van het merk beloven? Helaas niet. De nieuwe basismotor is te licht met als resultaat matige prestaties, te weinig souplesse en een houterig schakelende automaat. Het verbruik is niet meer dan redelijk.
Op alle andere gebieden deugt de Compass. De ruimte, uitrusting en rijeigenschappen zijn goed. De vormgeving en de vele hints naar het verleden van Jeep maken de Compass echt anders dan andere SUV's. Kies daarom liever een andere motor, want met de mild hybrid is de Compass een pure bluf=SUV.