Jeep Compass 4XE 240pk Plug-in Hybrid Electric S Afn. Trekhaak,Stoel/stuur verwarming, Leder

€ 29.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.209 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Jeep Compass 4XE 240pk Plug-in Hybrid Electric S Afn. Trekhaak,Stoel/stuur verwarming, Leder


€ 29.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.209 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wijma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uranusweg 2
Postcode 8938 AJ
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2121314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowijma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2020 - dec. 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 37 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 182 x 164 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 47 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Als je ergens op dit moment een ruime keuze in hebt, is het wel in compacte crossovers. Je hebt ze in alle soorten en van alle merken - maar als je heel eerlijk bent, is er eigenlijk maar één die je het liefst zou willen. Je weet wat we bedoelen, nietwaar? Nee, vergeet die Duitse merken even. En die Range Rover ook. Eh, Toyota's zijn goede dingen ja, maar je mist ons punt. Luister nou: je wilt een Jeep. Ja toch? De grondlegger van (en zelfs synoniem voor) de offroad-klasse? Precies, dat dachten we.

De hybridezaken - vol-elektrisch rijden, lading voor straks bewaren - kun je gegroepeerd links op het dashboard vinden. Je hoeft er niet eindeloos voor door menu's te swipen, maar kunt gewoon op kleine plastic vlakjes drukken en hup, geregeld. Echt een vondst, zouden meer merken moeten doen. Wel verstopt in het scherm zit de mogelijkheid om de accu bij te laden via de benzinemotor, wat soms handig kan zijn, maar niet erg vlot gaat. Liever bevriezen we de elektra gewoon op de snelweg, zodat we later in de stad weer stil en schoon rond kunnen rollen.
Dat gaat overigens prima: de e-motor op de achterwielen brengt er in z'n eentje al best wat vaart in. Komt de viercilinder van 180 pk aan de andere kant erbij, dan is de Compass met recht vlot te noemen. Wel is ie op z'n best als je of normaal rijdt, of voluit -
Op een volle accu kun je volgens de WLTP-cijfers zo'n 50 kilometer volledig elektrisch rijden. Dan moet je wel heel keurig en rustig rijden. In de praktijk moet je rekenen op zo'n 35 tot 40 kilometer. Dat moet voor de meeste mensen voldoende zijn om dagelijks op en neer naar het werk te rijden. Je kunt ook op de snelweg volledig elektrisch rijden, want de benzinemotor slaat pas aan boven 130 km/u.
De Jeep Compass

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Compass | Bluf-SUV

Jeep is welhaast synoniem met terreinwagen. Echter, gaandeweg zijn terreinwagens SUV's geworden. Het stoere uiterlijk is gebleven, maar bij het Sports Utility Vehcile heeft terreinwaardigheid plaats gemaakt voor luxe en gemak. De Jeep Compass is voortaan zelfs leverbaar met een mild-hybrid aandrijflijn. Hoe avontuurlijk is deze middelgrote SUV?

Autotest | Jeep Compass Bluf-SUV

De Jeep Compass is een middelgrote SUV met een originele vormgeving. De uitrusting, ruimte en rijeigenschappen deugen. De 1.5 e-Hybrid is echter te licht en levert matige prestaties.

Plus

  • originele vormgeving
  • voelt groot en machtig

Min

  • matige prestaties
  • merkbaar schakelen

Conclusie

Is de Jeep Compass 1.5T e-Hybrid even avontuurlijk als het uiterlijk en het imago van het merk beloven? Helaas niet. De nieuwe basismotor is te licht met als resultaat matige prestaties, te weinig souplesse en een houterig schakelende automaat. Het verbruik is niet meer dan redelijk.

Op alle andere gebieden deugt de Compass. De ruimte, uitrusting en rijeigenschappen zijn goed. De vormgeving en de vele hints naar het verleden van Jeep maken de Compass echt anders dan andere SUV's. Kies daarom liever een andere motor, want met de mild hybrid is de Compass een pure bluf=SUV.

Deel deze advertentie