vorige 299 van 1.193 volgende

Jeep Cherokee 4.0i LPG3

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-1999
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 350.000 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.960 cc
Vermogen 127 kW (173 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-01-1999
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 350.000 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.960 cc
Vermogen 127 kW (173 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kayallah
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres spaarpot 103a
Postcode 5667 KW
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20764594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kayallah.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Automaat Bj.1999 km 350000 Auto rijd gewoon maar koppakking probleem doe een bod.

Jeep Cherokee 4.0i LPG3


- Kenteken: XN-VR-10
- Merk: Jeep
- Model: Cherokee
- APK tot: 06-09-2024
- Tellerstand: 350000 KM
- Carrosserievorm: Terreinwagen
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: LPG G3 / Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Automaat
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 3960 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: S01
- Vermogen: 127 kW / 173pk
- Ledig gewicht: 1590 kg
- Max. trekgewicht: 3250 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 15.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 425 cm
- Hoogte: 1625 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 413 - 438 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Lichtmetalen velgen
- Roofrack
- Sperdifferentieel

Infotainment

- Radio-cassette

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar

Overige

- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Side Impact Protection System




Kayallah
spaarpot 103a
5667KW Geldrop
+31620764594
kayallah@hotmail.com

www.kayallah.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Cherokee | Italiaanse indiaan

Duitse degelijkheid. Japans vernuft. Zwitsers precisiewerk. Allemaal bekend. Maar wat hebben de Amerikaanse en Italiaanse industrie precies te bieden? En wat als ze samenwerken? Een tastbaar bewijs van zo'n samenwerking is de Jeep Cherokee. En voor modeljaar 2019 is die samenwerking nog een stap verder gegaan.

Autotest | Jeep Cherokee Italiaanse indiaan

De Jeep Cherokee is aangepast voor 2019. Een sterkere dieselmotor zorgt voor meer comfort, maar is duur in aanschaf en gebruik. De sterkste punten blijven de terreinwaardigheid en het imago.

Plus

  • ruim en praktisch
  • hoge zit, machtig gevoel
  • ook vaardig in het terrein

Min

  • 2.2 liter dieselmotor te nadrukkelijk hoorbaar
  • hoge co2-uitstoot en dus hoge co2-belasting

Conclusie

Toen Jeep in 2014 de eerste Italiaans-Amerikaanse Cherokee introduceerde was het oordeel: "niet beter dan andere SUV's, wel leuker". Na de facelift voor modeljaar 2019 is dat oordeel niet gewijzigd. Nog steeds zijn er weinig rationele redenen om de Cherokee te verkiezen boven de concurrentie. De enige reden is, met enige goede wil, de grote verscheidenheid aan motoren en aandrijvingen. Het sterkste punt van de Cherokee is tevens het zwakste: vanwege de terreinwaardigheid is de Cherokee duurder in aanschaf (co2 belasting!) en gebruik dan modieuze SUV's die er alleen stoer uitzien maar niets klaarspelen in het terrein.

Dankzij alle aanpassingen weet de Cherokee zijn positie in de markt wel te behouden, zowel in Amerika als daarbuiten. Vanaf modeljaar 2019 biedt de Cherokee meer actieve veiligheidsvoorzieningen en alle connectiviteit die van een moderne auto mogen worden verwacht. De grote aantrekkingskracht blijft het imago: de Jeep Cherokee biedt meer persoonlijkheid, meer emotie en meer beleving. En dat kan alleen wanneer de Amerikanen en de Italianen samenwerken.

Deel deze advertentie