Bouwjaar | 07-08-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 362.983 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 362.983 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPlein 50 C.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Janesloot 2a |
Postcode | 8502 TL |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84451902 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplein50.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.850 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.