Bouwjaar | 24-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 26.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem van Outhoornstraat 91C |
Postcode | 2593 ZW |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27212913 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groenautomotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 470 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 201 x 156 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 5 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,148936170213 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u er liever een afleveringsbeurt bij?
Onderhoudsbeurt A €199,-
- APK
- Kleine beurt
Onderhoudsbeurt B €499,-
- APK
- Grote beurt
- 3 maanden garantie
Wilt u de auto liever zo meenemen? Bel ons voor de prijs.
Heeft u vragen? of wilt u een proefrit maken? Bel ons gerust op.
Tel 06-27212913 (Whatsapp mogelijk)
Wij kunnen zelf 24/7 tenaamstellen, wij zijn dus niet afhankelijk van het postkantoor,
Inruil mogelijk.
Bezichtiging in de avond en weekend mogelijk,
Locatie Showroom
Willem van Outhoornstraat 91C, 2593ZW
Den Haag
06-27212913
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar I-PACE | De beste Jaguar
Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.
De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.
Plus
- subliem weggedrag
- verpletterend snel, nul uitstoot
- in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor
Min
- belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
- traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
- navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten
Conclusie
Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.
Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.