Bouwjaar | 11-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 29.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koppejan Automotive Nijkerk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoenlapperweg 6A |
Postcode | 3862 PL |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 436222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koppejanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 696 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 436 km
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 230 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 242 kWh/100km
Wij verzorgen uw financial lease en verzekering! Meeneemprijs marge!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn op afspraak geopend!
Om onze klanten optimaal te kunnen adviseren werken wij op afspraak, zo weten wij zeker dat wij iedereen het comfort en de aandacht kunnen bieden zoals u dat van ons gewend bent.
Bel ons op 0342-436222 of stuur een email naar info@koppejanautomotive.nl dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar I-PACE | De beste Jaguar
Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.
De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.
Plus
- subliem weggedrag
- verpletterend snel, nul uitstoot
- in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor
Min
- belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
- traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
- navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten
Conclusie
Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.
Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.