Bouwjaar | 26-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 168.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 168.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaap Dik Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfraamweg 7 |
Postcode | 8445 PL |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 744000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdikheerenveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2018 - feb. 2023
Technische informatie
Koppel: 696 Nm
Aandrijving
Actieradius: 470 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 90 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 19 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 25:00
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:05
Bruikbare accucapaciteit: 85.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 418 km
Ingeschat verbruik: 23.76 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 349 km
Actieradius praktijk winter: 301 km
Verbruik praktijk zomer: 26.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.29 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 242 kWh/100km
Jaguar heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Jaguar I-PACE is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2018, er staat 168259 kilometer op de teller. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Jaguar uitstekende prestaties. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Het luxeniveau in deze Jaguar is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Gemak staat voorop bij deze Jaguar I-PACE. Bijvoorbeeld merkbaar aan de keyless entry. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar I-PACE | De beste Jaguar
Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.
De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.
Plus
- subliem weggedrag
- verpletterend snel, nul uitstoot
- in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor
Min
- belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
- traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
- navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten
Conclusie
Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.
Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.