Bouwjaar | 30-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2003 - feb. 2008
Technische informatie
Koppel: 366 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.936 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.496 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Infiniti FX | Oranje
Wat betekent een oranje verkeerslicht? Is dat: "stoppen indien mogelijk", of "doorrijden als het lukt"? Wat is de Infiniti FX50S? Een coupé met invloeden van een SUV, of een terreinauto met sportwagenkwaliteiten? Er is maar één manier om daar achter te komen: een uitgebreide proefrit met dit topmodel van Infiniti.
De Infiniti FX50 is groot, snel en imposant. Helaas blijft het daarbij, want als het om de daadwerkelijke rijeigenschappen gaat is de FX op geen enkel gebied beter dan de concurrentie. Kostbaar.
Plus
- sensationeel snel
- machtig gevoel
- exclusieve verschijning
Min
- onhandelbaar groot
- binnenruimte valt tegen
- onevenwichtige afstemming tussen remmen, besturing en motor
Conclusie
Krijgt de Infiniti FX50S groen licht of toch rood? Ook na een uitgebreide proefrit blijft dat twijfelachtig. De auto is zeker niet slecht, maar weet ook niet te overtuigen als topmodel van een luxemerk als Infiniti. Gezien het prijskaartje van de auto en het imago van Infiniti ligt de lat zeer hoog bij het beoordelen van deze FX.
Het lijkt alsof Infiniti te veel wilde en daarom klopt de FX50S steeds net niet. De FX presteert matig in het terrein, maar overtuigt ook niet volledig als sportwagen omdat de bestuurder gemengde signalen ontvangt en daardoor onzeker is over wat de auto precies kan. De prestaties zijn subliem, maar het bijbehorende hoge verbruik is nauwelijks acceptabel anno 2008. De FX is onhandig groot, maar biedt door de coupé-achtige lijnen toch slechts matige binnenruimte. Daarom blijft het eindoordeel een mooi, maar twijfelachtig oranje.