Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.807 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.807 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Troost & Zonen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Christiaan Huygensweg 28 |
Postcode | 3225 LD |
Plaats | Hellevoetsluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 312366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2003 - feb. 2008
Technische informatie
Koppel: 366 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.740 kg
Laadvermogen: 684 kg
GVW: 2.424 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Historie
Aantal eigenaren: 9
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
LET OP!! DEZE AUTO BIEDEN WE AAN VOOR EEN HANDELS/EXPORTPRIJS!
DIT WIL ZEGGEN ZO MEE ZOALS ZE BIJ ONS OP TERREIN STAAN.
DE AUTO'S ZIJN VERDER NIET NAGEKEKEN MAAR U BENT VAN HARTE WELKOM OM DIT ZELF TE KOMEN DOEN OP ONS TERREIN.
APK tot 05/2025!
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf P. Troost & Zonen uw specialist in Kia en Daihatsu dealer met méér dan 40 jaar ervaring!
Tevens bieden wij +/- 400 occasions aan met BOVAG garantie en N.A.P!!
Financieren is geen probleem, en is ter plekke geregeld!
Dit kan al vanaf €35,- per maand. Zie voor meer info www.troostautos.nl
Mail voor meer informatie naar johan@autobedrijf-troost.nl of bel naar 0181-312366.
Specificatie en/of invoerfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Infiniti FX | Oranje
Wat betekent een oranje verkeerslicht? Is dat: "stoppen indien mogelijk", of "doorrijden als het lukt"? Wat is de Infiniti FX50S? Een coupé met invloeden van een SUV, of een terreinauto met sportwagenkwaliteiten? Er is maar één manier om daar achter te komen: een uitgebreide proefrit met dit topmodel van Infiniti.
De Infiniti FX50 is groot, snel en imposant. Helaas blijft het daarbij, want als het om de daadwerkelijke rijeigenschappen gaat is de FX op geen enkel gebied beter dan de concurrentie. Kostbaar.
Plus
- sensationeel snel
- machtig gevoel
- exclusieve verschijning
Min
- onhandelbaar groot
- binnenruimte valt tegen
- onevenwichtige afstemming tussen remmen, besturing en motor
Conclusie
Krijgt de Infiniti FX50S groen licht of toch rood? Ook na een uitgebreide proefrit blijft dat twijfelachtig. De auto is zeker niet slecht, maar weet ook niet te overtuigen als topmodel van een luxemerk als Infiniti. Gezien het prijskaartje van de auto en het imago van Infiniti ligt de lat zeer hoog bij het beoordelen van deze FX.
Het lijkt alsof Infiniti te veel wilde en daarom klopt de FX50S steeds net niet. De FX presteert matig in het terrein, maar overtuigt ook niet volledig als sportwagen omdat de bestuurder gemengde signalen ontvangt en daardoor onzeker is over wat de auto precies kan. De prestaties zijn subliem, maar het bijbehorende hoge verbruik is nauwelijks acceptabel anno 2008. De FX is onhandig groot, maar biedt door de coupé-achtige lijnen toch slechts matige binnenruimte. Daarom blijft het eindoordeel een mooi, maar twijfelachtig oranje.