Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.146 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 29.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.146 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roto B.V. |
Contactpersoon | M. v. Soerland |
Adres | Ulenpas 56a |
Postcode | 5655 JD |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2518970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotobv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - mei 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 1.793 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij aanschaf van een van onze occasions kunt u kiezen met welk servicepakket u de auto afgeleverd wilt hebben.
Standaard wordt de auto geleverd met een Basis Service pakket.
BASIS SERVICEPAKKET € 395,-
o Een geldige APK
o Tenaamstelling kenteken
o Controle verlichting,banden en vloeistof niveaus
o Auto professioneel gereinigd en gepoetst
Meeste gekozen:
VOLLEDIG SERVICEPAKKET € 595,-
o Basis servicepakket uitgebreid met :
o Afleveringsbeurt waar de auto aan toe is, uitgevoerd volgens fabrieksvoorschriften (incl. vervangen van o.a banden indien nodig)
o Minimaal 1 jaar APK
o 12 mnd mobiliteitsservice europa 24/7
o 6 mnd BOVAG garantie
o Auto professioneel gereinigd en gepoetst incl nieuwe matten
o Kwart tank brandstof
o Gratis vervangend vervoer bij garantie werkzaamheden
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie,maar controleer bij aankoop de zaken die u beslissing zouden kunnen beinvloeden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Tucson | Zwart-wit
Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...
De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.
Plus
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- keuze uit 3 niveaus van elektrificatie
Min
- niet leverbaar als volledig elektrische auto
- stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden
Conclusie
Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.
De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.
Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!