Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.702 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.702 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Douwe de Beer B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Giessen 1 |
Postcode | 8253 PR |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 320202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.douwedebeer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2020 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 395 Nm
Aandrijving
Actieradius: 484 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 300 kg (ongeremd 300 kg)
Accu
Accu: 64 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.2 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 77 kW, 379 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 39 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:54
Bruikbare accucapaciteit: 60.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 363 km
Ingeschat verbruik: 20.8 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 359 km
Actieradius praktijk winter: 310 km
Verbruik praktijk zomer: 17.3 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.72 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.
Persoonlijke aandacht en een laagdrempelige sfeer is de rode draad. U bent verzekerd van topkwaliteit tegen een scherpe prijs. Wij doen wat er is afgesproken en voorkomen verrassingen.
Degelijkheid is de overeenkomst. Een eigen identiteit is het verschil. Bent u privé of zakelijk op zoek naar een Duitse top occasion? Wij adviseren u graag, zodat u de juiste keuze maakt. Daarbij helpen wij u bij een juiste vergelijking, het kiezen van passende zekerheid en de financiering van uw mobiliteitswens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Kona | De kunst van het luisteren
Sommige bedrijven proberen het geheim achter hun succes zorgvuldig verborgen te houden. Hyundai daarentegen is heel open: het merk luistert naar de klant en bouwt vervolgens de auto die de klant wil. Een goed voorbeeld daarvan is de Kona, die leverbaar is met benzine-, hybride- én volledig elektrische aandrijving.
De Hyundai Kona Electric is een auto zoals de klant die graag heeft: compact en toch ruim, modern en toch vertrouwd, comfortabel en toch dynamisch. De Electric is sterk te verkiezen boven de hybrid.
Plus
- uitstekend weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
- stil, sterk en comfortabel
Min
- veiligheidsvoorzieningen te scherp afgesteld
- bombastisch geluid Bose-audiosysteem
Conclusie
Het is inmiddels traditie bij Hyundai: het vraagt aan nieuwe klanten wat ze zoeken in een auto en aan bestaande klanten hoe het beter kan. Het resultaat is steeds weer een auto op maat en de Kona Electric is daarvan een schoolvoorbeeld. De Kona is een compacte gezinsauto die desondanks ruim en functioneel is. De uitrusting is modern en compleet, zonder de Kona tot een speeltje voor computerfreaks te maken. Hyundai implementeert als één van de eerste fabrikanten alle veiligheidseisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt, maar interpreteert deze erg strikt.
Om aan uiteenlopende wensen te voldoen is de Kona er als benzine-, hybride- en elektrische auto. De Kona Electric maakt optimaal gebruik van alle voordelen die elektrisch rijden biedt. De Kona is snel, stil, comfortabel, voordelig in gebruik en laat zich met één pedaal rijden. Omdat dit de tweede generatie van de Kona Electric is, zijn problemen zoals een beperkt bereik of een matige dynamiek vanwege zware accu's nog effectiever opgelost.
Die balans tussen functionaliteit en techniek, comfort en dynamiek, prijs en prestatie maken de Hyundai Kona tot de auto die de klant graag heeft.