Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.198 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.198 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Totalbility B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenkamp 13 |
Postcode | 9461 VC |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.totalbility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 395 Nm
Aandrijving
Actieradius: 484 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 300 kg (ongeremd 300 kg)
Accu
Accu: 64 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 88 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 493 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:54
Bruikbare accucapaciteit: 60.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 339 km
Ingeschat verbruik: 20.8 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 359 km
Actieradius praktijk winter: 310 km
Verbruik praktijk zomer: 17.86 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.4 kWh/100km
NETTOPRIJS NA SUBSIDIE: € 26.950,-! Bent u een particulier en koopt u deze elektrische personenauto? Dan komt u in aanmerking voor de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Vraag de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren aan en ontvang € 2.000,- subsidie!
Kijk op de website: https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte voor de voorwaarden!
Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Hyundai Kona biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Deze auto is van het bouwjaar 2022 en heeft 76198 kilometer op de teller heeft staan. Natuurlijk is de actieradius mede afhankelijk van de weersomstandigheden, maar een volle acculading is over het algemeen voldoende voor de gewone dagelijkse ritten. Het opladen kan gewoon 's nachts, terwijl u slaapt. De krachtige motor geeft deze Hyundai uitstekende prestaties. In deze Hyundai profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het audio-installatiesysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur of met stemcommando's. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Deze auto is voorzien van keyless entry, cent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Kona | De kunst van het luisteren
Sommige bedrijven proberen het geheim achter hun succes zorgvuldig verborgen te houden. Hyundai daarentegen is heel open: het merk luistert naar de klant en bouwt vervolgens de auto die de klant wil. Een goed voorbeeld daarvan is de Kona, die leverbaar is met benzine-, hybride- én volledig elektrische aandrijving.
De Hyundai Kona Electric is een auto zoals de klant die graag heeft: compact en toch ruim, modern en toch vertrouwd, comfortabel en toch dynamisch. De Electric is sterk te verkiezen boven de hybrid.
Plus
- uitstekend weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
- stil, sterk en comfortabel
Min
- veiligheidsvoorzieningen te scherp afgesteld
- bombastisch geluid Bose-audiosysteem
Conclusie
Het is inmiddels traditie bij Hyundai: het vraagt aan nieuwe klanten wat ze zoeken in een auto en aan bestaande klanten hoe het beter kan. Het resultaat is steeds weer een auto op maat en de Kona Electric is daarvan een schoolvoorbeeld. De Kona is een compacte gezinsauto die desondanks ruim en functioneel is. De uitrusting is modern en compleet, zonder de Kona tot een speeltje voor computerfreaks te maken. Hyundai implementeert als één van de eerste fabrikanten alle veiligheidseisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt, maar interpreteert deze erg strikt.
Om aan uiteenlopende wensen te voldoen is de Kona er als benzine-, hybride- en elektrische auto. De Kona Electric maakt optimaal gebruik van alle voordelen die elektrisch rijden biedt. De Kona is snel, stil, comfortabel, voordelig in gebruik en laat zich met één pedaal rijden. Omdat dit de tweede generatie van de Kona Electric is, zijn problemen zoals een beperkt bereik of een matige dynamiek vanwege zware accu's nog effectiever opgelost.
Die balans tussen functionaliteit en techniek, comfort en dynamiek, prijs en prestatie maken de Hyundai Kona tot de auto die de klant graag heeft.