Bouwjaar | 30-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.324 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.324 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 172 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.208 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leaseprijs: € 295 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Kona | De kunst van het luisteren
Sommige bedrijven proberen het geheim achter hun succes zorgvuldig verborgen te houden. Hyundai daarentegen is heel open: het merk luistert naar de klant en bouwt vervolgens de auto die de klant wil. Een goed voorbeeld daarvan is de Kona, die leverbaar is met benzine-, hybride- én volledig elektrische aandrijving.
De Hyundai Kona Electric is een auto zoals de klant die graag heeft: compact en toch ruim, modern en toch vertrouwd, comfortabel en toch dynamisch. De Electric is sterk te verkiezen boven de hybrid.
Plus
- uitstekend weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
- stil, sterk en comfortabel
Min
- veiligheidsvoorzieningen te scherp afgesteld
- bombastisch geluid Bose-audiosysteem
Conclusie
Het is inmiddels traditie bij Hyundai: het vraagt aan nieuwe klanten wat ze zoeken in een auto en aan bestaande klanten hoe het beter kan. Het resultaat is steeds weer een auto op maat en de Kona Electric is daarvan een schoolvoorbeeld. De Kona is een compacte gezinsauto die desondanks ruim en functioneel is. De uitrusting is modern en compleet, zonder de Kona tot een speeltje voor computerfreaks te maken. Hyundai implementeert als één van de eerste fabrikanten alle veiligheidseisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt, maar interpreteert deze erg strikt.
Om aan uiteenlopende wensen te voldoen is de Kona er als benzine-, hybride- en elektrische auto. De Kona Electric maakt optimaal gebruik van alle voordelen die elektrisch rijden biedt. De Kona is snel, stil, comfortabel, voordelig in gebruik en laat zich met één pedaal rijden. Omdat dit de tweede generatie van de Kona Electric is, zijn problemen zoals een beperkt bereik of een matige dynamiek vanwege zware accu's nog effectiever opgelost.
Die balans tussen functionaliteit en techniek, comfort en dynamiek, prijs en prestatie maken de Hyundai Kona tot de auto die de klant graag heeft.