Bouwjaar | 19-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 6.249,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Jakab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Udenseweg 14A |
Postcode | 5405 PD |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53447931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryjakabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 167 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 727 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Hyundai ix35 komt uit 2010, werd geleverd van 01-03-2010 tot 30-11-2013 en kostte toen € 26.840,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 120 kW (163 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 1355 kg. De APK is geldig tot 19-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.