Hyundai IX35 2.0i i-Catcher - PANORAMADAK - NW APK - TREKHAAK - FULL OPTIE - AUTOMAAT

€ 9.199,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.384 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Hyundai IX35 2.0i i-Catcher - PANORAMADAK - NW APK - TREKHAAK - FULL OPTIE - AUTOMAAT


€ 9.199,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.384 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Donkersloot Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tinstraat 8
Postcode 2984 AN
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42775361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.donkerslootautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.372 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 736 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag

Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.

Autotest | Hyundai ix35 FCEV De toekomst begint vandaag

Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.

Plus

  • een echte stap vooruit voor de autowereld!
  • stil, snel en comfortabel

Min

  • voelt lomp en zwaar
  • uiterst kostbaar
  • bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35

Conclusie

Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.

Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.

Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.

Deel deze advertentie