Hyundai IX35 1.6i GDI Business Edition

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.042 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.591 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Hyundai IX35 1.6i GDI Business Edition


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.042 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.591 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kadours Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boslandweg 50
Postcode 3911 VE
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19421885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kadoursautos.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2012

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4410 x 1820 x 1670 cm
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag

Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.

Autotest | Hyundai ix35 FCEV De toekomst begint vandaag

Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.

Plus

  • een echte stap vooruit voor de autowereld!
  • stil, snel en comfortabel

Min

  • voelt lomp en zwaar
  • uiterst kostbaar
  • bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35

Conclusie

Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.

Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.

Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.

Deel deze advertentie